Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2010 14:01 - щастие ...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1713 Коментари: 1 Гласове:
1



Години наред живях с мисълта и надеждата, за един перфектен, спокоен ден. Един ден, в който всичко щеше да бъде идеално. Нямаше да се скарам с никого, нямаше да се ядосам на нищо, щяха да ми се случват само хубави неща, слънцето щеше да ме пече, снегът да ме посипва и дъждът да ме вали и щях да се чувствам ... СУПЕР. И така всеки ден, ... всяка вечер си лягах с мисълта: „Нека утре бъде този ден” ...години в очакване и години изпълнение с дни-разочарование, защото все нещо се случваше, нещо, което да преобърне нещата. А аз така го исках и така се стремях към него, така правех всичко възможно, за да го постигна !

Трябваше ми много време да осъзная, че идеално спокойствие и щастие няма. И колкото и да го чакам, този ден няма да дойде. Че трябва да се радвам, на това което ми се случва СЕГА и засега, защото не се знае какво ще бъде след 5 минути.

Истината е, че ако успееш да обърнеш светогледа си ... обръщаш целия си живот. Достатъчно е толкова малко, за да направи денят ми хубав. Дори и най-лудият, скапан и напрегнат ден, може да си струва след една усмивка на непознато хлапе в трамвая, след ужасно радостна целувка на кучето ми (нищо, че съм станала цялата в кал), с един нищо и никакъв сняг.

Всъщност  щастието е усещане за вътрешен мир, щастието не е просто момент от живота, то е начина, по който хората виждат живота.



Тагове:   щастие,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. halon - Taka e nirv ,
22.03.2010 15:39
Много чисто и хубаво казано.
Все сме си " гладни " ,а колко малко ни е нужно...
Поздрави .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233672
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930