Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2010 11:06 - нагоре по стълбите...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 802 Коментари: 0 Гласове:
0



Не се ли уморихте да се предавате ?! Не се ли уморихте, когато някой ви натисне да вдигате ръце и да казвате: „О, не мога вече!” Кога ще се научите, че винаги има път нагоре, винаги има стълба, която се вие и в двете посоки и винаги ще има някой, който ще ви пречи и спъва отпред, някой, който няма да ви пуска напред. Но ако спрете да се качвате, да упорствате...ще слизате все по-надолу и по-надолу, ще се уморявате още повече, стълбите ще стават по-големи, а краката ви ще тежат повече. Винаги ще има хора по-пътя, които ще искат да ви задържат, докато се сраснете със стълбата, докато забравите как се ходи, някои ще ви лъжат и примамват, други ще ви заплашват и потискат. И вие пак ще трябва да имате воля, за да се изтръгнете. И ако сами не си дадете шанс, никой няма да дойде и да ви подаде живота в ръце.

Аз може и да не мога да се боря, твърде съм ситна, за да се справя с всичките тези неща. Но аз мога да издържа, мога да компенсирам, ...един ден. На всеки решил да ме спира един ден ще му омръзне, ще вдигне ръце и ще каже:”Махай се, не мога да се боря с усмивка и слънце”



Тагове:   Нагоре,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 232632
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031