Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2010 16:14 - Какво имат хората!?
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1170 Коментари: 1 Гласове:
3



Какво имат хората? Какво им остана? Къща, кола, земя, вили, пари, работа, висок социален статус...нищо, вятър работа. С едните пари живее ли се?
На хората им останаха другите хора. Сам не може и не трябва.
Може би, докато сме млади и заети, не забелязваме, не ни прави впечатление, защото все бързаш, все имаш нещо за правене, все не ти стига времето и задачите висят, календара и графикът стават все по-нашарени. И за какво всичкото това, ден да мине друг да дойде. И пропускаме най-важното.
Животът е емоции, а емоциите не идват от вещите или от работата. От хората идват, от мен, от вас. Емоциите са единственото, с което не можеш да прекалиш. А някой хора ги сдържат. И за какво..пречели им. Това е единственото, което човек дава на този свят от себе си..емоциите, чувствата - любовта, радостта, тъгата, ентусиазмът, увлечението, развълнуваността -  един истински букет в човешката душа и ум. А ние ги пестим.
Някой от вас не знаят какво е самотата. Мислят, че е синоним на самостоятелност и независимост. Но аз познавам една жена, която от 25 години живее сама. Става сама, ляга сама, гледа телевизия сама, мълчи сама. Не знаете, как се променят очите й, когато мине човек прага й! Не знаете, как трепери гласът й по телефона! Не знаете, какво е усещането да подарите, пет, десет минути, ... половин или един час от времето си, за да говорите с нея. Сякаш й давате света. Сякаш за тези минути  тя има всичко и знае, че след тях то пак ще си тръгне и ще остане самота и тишина. И затова го цени още повече. А тя е двойно по сама от другите, защото не може  да търпи фалша у хората, не може да си затвори очите пред лъжите и лицемерието. И така постепенно се обрече на ежечасна самота.
А мен ме е страх, че толкова приличам на нея. Почти отритнах света и хората. Не мога да лицемернича в общия тон, не мога да си изкривя душата и да угоднича, а директността и прямотата далеч не са силно ценени в днешно време. Но все още обичам - имам едно прекрасно семейтво и един любящ човек до себе си. И само се моля да са живи и здрави, да са добре и да са до мен.
И вие имате такива. Кажете им го. Не ги забравяйте. Всичко друго може да чака. Но тази емоция и това чувство, този точно миг ще го има само веднъж, не го подминавайте.
Аз ще отида да се обадя на баба :>


Тагове:   Какво,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ufff - Поздрави баба си и от мен! )
31.10.2010 16:25
Поздрави баба си и от мен!
)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 232642
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031