Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2011 15:47 - Една нова надежда...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 750 Коментари: 0 Гласове:
0



nanoset.bulboard.com/vt80.html

Тези дни попаднах на това. Нов тракер...поредния след затварянето на Наносет.
Разгледах го, разгледах и форумът им (доста беден все още откъм потребители най-вече). Точно там и попаднах на този пост и ме заинтригува много.

Личи се, че е писано от аматьор, като повечето от нас, като мен и може би затова ми хареса донякъде. Но определено усетих заряд, усетих желанието, с което е писано.  И ми прозвуча много искрено.

Това ме накара да се замисля за някои неща. Всеки от вас е попадал в някоя от безкрайните воини между тракерите.
Откраднали сте ми торента!
Изплагиатствали сте ми субтитрите!
Тоя торент аз съм го правил! ... все едно си изпял песните в него или си изиграл ролите.

Какво означава "откраднат торент"?!
Може би не съм права, сигурно не съм. Но за мен това са глупости. Качи ли се нещо в интернет пространството, вече няма мое твое.
Толкова ли е трудно да работят заедно. Това е моята гледна точка на потребител. Може би, ако ...правех субтитри или рипвах филми, щях да разсъждавам различно, не знам. Все си мисля, че ако аз кача някъде торент,  ще се радвам утре този торент да е навсякъде, за да достигне до повече хора. А не да се чудя как да го кодирам, за да си го затворя в мизерния тракер. И да се мисля за велика.
Но мисля, че това не е от ролята ти в целия този цирк, а до човек.
Ако тези хора могат и са го осъзнали, значи всички могат. Тази работа трябва да се прави с желание да бъдеш полезен на другите и е много неблагодарна често, защото рядко обикновения потребител осъзнава, какво ти е коствало, за да се наслаждава сега на този торент. И смятам, че който търси слава и известност, просто е объркал попрището.

Изключително уважавам идеята на п2п системата (простете ми, че говоря като пълен профан сигурно, не съм IT гений). И много се радвам, когато видя, хора, които работят с желание по този начин. Не за себе си, а за другите.

Имате ли идея, колко рядко се среща това вече...Да правиш нещо за другите. Дори и аз самата не мога да кажа, че правя много неща за околните ...ей така, от добра воля, да не говорим по собствена инициатива, без някой да ме е помолил. Е, може би и тези ще се самозабравят, никой не знае. Надявам се, не. Но нещо в тези редове ме трогна и ме зареди с положителна нагласа, че когато човек има желание, може да сътвори и чудеса. А когато цял един екип има желание и хъс ....представете си какво могат да постигнат.

Не знам, може би тайничко ви агитирам ...да влезнете и да ги подкрепим. Но няма да си го призная! :>

Е, аз със сигурност ще го направя.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233449
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930