Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2011 15:12 - Загубеното Време
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1331 Коментари: 0 Гласове:
2



Дните си минават по един или друг начин. Нижат се един по един, кога бавно, кога бързо, ама все не както ни се иска. Все се недоволни от нещо: "Хайде по-бързо да идва...., че да ми се маха от главата", а после "Ейй, хич не ги усетих тея години". Хитро, а?
Наскоро един колега ми каза "Е, ти поне не си губиш времето..." О, да, работя, уча, чета, офанзивата е целодневна и безспирна, но дали оползотвореното време и удовлетвореността вървят ръка за ръка.
А, не, не че се оплаквам, каквото съм направила, направила съм, в повечето случаи съм го обмислила,  а във всички не съжалявам, а и си нося последствията тихом мълком, без много-много да се обяснявам. Както се вика: "Каквото сам си направиш, никой не може да ти го направи!"
Мисълта ми е, че...загубеното време ...не е просто период, в който не си натрупал активи, каквито и да било - знания, умения, трудов стаж. Загубеното време е фикция на нещата,  за които съжаляваме, че сме направили, на дните, които ни се струват безсмислени, на моментите, когато сме си казвали "И за какво беше всичко това?"
Макар че не винаги правя това, което  искам, а и не винаги това, което трябва, не съжалявам за нищо. Не съжалявам, защото и едно нещо да не бях направила по този начин, сега животът ми щеше да е друг, а аз съм щастлива и го харесвам такъв, какъвто е! А на загубеното време мога спокойно да му тегля майните.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233512
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930