Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2011 17:06 - Старият класьор
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 752 Коментари: 0 Гласове:
3



Заприличала съм на Плюшкин...трупам, събирам, прибирам прилежно и нареждам - емоции, спомени, мисли, мигове, мигове, мигове. Събирам ги като брошури от метрото, просто ей така, и после ги затварям, защото не знам дали ще ми стигнат силите, ако вложа по нещо от себе си в тях, ако вложа нещо от себе си във всяко от тях. Страх ме е, че ще се изгубя. И затова само си ги събирам и си казвам: "Сега нямам време да мисля и да се ядосвам за глупости" и бързам да прегърна идващия щастлив миг, да си взема дозата усмивки и топлота. А онея гадните си ги събирам, прилежно нареждам по класьорите, тъпча ги до пръсване, защото ми коства огромно усилие да изхвърля стария класьор и да започна нов. Огромно.
Но като видиш, че няма накъде, отваряш и тогава всички те оживяват, грубите думи, малките пренебрежения, жалките сплетни, изсъхналите и хвърлени на вятъра плодове на труда, прилежно запечатаните желаниица. Не, не, че се спичам вечер, не ме е страх от тъмното, не ме е страх от тишината, е може би малко, просто само вечер намирам време да преместя архивите. А и така са си само мои (ах, ти малък егоист).
Е, още не съм почнала да чистя стария класьор всяка вечер, така че...пак ще си говорим след години :>
 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233238
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930