Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2011 16:32 - ...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 776 Коментари: 0 Гласове:
0



Прибирам се в празната и тъмна стая...изстинала от намаленото парно. Увеличавам го, все пак си е топлинка. Събличам се и отивам да взема горещ душ, със смуглата надежда да отмия всички лайняни мисли от деня си. И все си мисля, че като излезна, ще се чувствам по-свежа, че с всичката тази вода ще отмия мислите и притесненията, нервите и глупостите.

Е, не става така... В крайна сметка се успокоявам, защото денят си е заслужавал. Успяла съм да свърша много и полезна работа. Била съм заета през цялото време. И е имало смисъл, направила съм нещо полезно. Може би дори ще успя да направя и изпълня и плана за утре. Кой знае, може би. Проблемът, че все още ми е студено. Но не искам да включвам парното на по-висока степен. На студено се спи по-добре. Човек може да се сгуши в завивките. Може би още един душ, само вода, просто топла вода, която да ме загрее. Може би, ако седна до парното и се завия с одеало...може би ще бъде по-топло.

Трябва да сядам да уча, имам още толкова много неща, които да подготвя. А и утре трябва да стана рано и да се залавям със задълженията си.  Няма време за кръшкане. Не и сега. Сякаш ме втриса от студ или може би само си въобразявам. Няма време и за болести.

Слагам пижамата и се завивам с шалте и одеало...в крайна сметка увеличавам парното. Оставям го на три. Въпреки че през нощта ще се изпотя...

Има ли смисъл да се лъжем, докато не застана до теб, няма да се стопля.

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233378
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930