Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2011 02:49 - Ако пак се появиш...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 873 Коментари: 1 Гласове:
1



Въртя, суча...каквото и да правя, все се сещам за теб понякога. Ти беше и явно все още си част от живота ми, която не мога да изтрия с гумичка.  Не, не ме разбирай погрешно, не искам да се връщаш, но и не съжалявам за теб. Трябваше да стане така. С този акъл сега, едва ли бих повторила всичко, но за да имам този акъл сега, това всичко трябваше да се случи.
Надявам се, повече да не те срещна и въпреки това тайничко на ум си разигравам сценарий а-ла-ако-те-срещна. Но ...това е незибежно май. Но каквото и да е, все още предпочитам варианта, да не те срещам.
Е, поне едно нещо се научих да правя. Кажа ли "Не", да не се изкушавам да наруша това "не". Сега с търпението на камък, може да не мога да се боря с всичко, но мога да устоя и изчакам, докато е нужно, търпеливо и спокойно.
Бях малко груба, май. Да, бях. Но въпреки че ти това няма да го разбереш, се надявам всичко около теб да бъде рошаво и усмихнато.
Е, сега ми предстои да взема едно последно може би решение за теб. Ако все пак някога ...влезнеш в скайп, айерси, шитбук, все едно къде и кажеш "здравей :>", да те ингорирам ли или да ти се усмихна. Защото макар че се постарах да не го направиш, е ти нямаш все още това търпение, ти си дете -  цупиш се, сърдиш се, псуваш, ядосваш се, тропаш с крак, заричаш се, но бързо ти минава и в моменти на самота и болка се предаваш. Игнорирам ли те, ще бъде за последно, ти не го знаеш, но аз да. Но все още не съм готова за това решение. Въпреки всичко ти беше ...и явно още си, една хубава част от живота ми, която обаче не се вписва и която не искам. Искрено се надявам, ти да не се предадеш, преди аз да събера кураж.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kite333 - Кураж !
18.04.2011 10:10
Кураж !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233494
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930