Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2011 18:24 - Премълчаните думи
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 869 Коментари: 0 Гласове:
2



 Писала съм за толкова глупости в тоя блог. Е, да, писала съм и за някои лични неща, за … хора, които са били част от живота ми, писала съм за нещата, които ме гнетят и радват. Но сега като препрочитам … като че има едва зрънце от мен в тия редове. Не, че не мисля това, което съм написала. Мисля го, до последната дума и сричка.  Но … но, но, но… има толкова неизказани думи, толкова неизказани мисли и чувства. И не мисля, че някога ще бъдат излети в тези или които и да било други редове.

Причината ли? Едната е, че за мен споделянето не води до креативни резултати. Има проблем – решава се. Безсмисленото говорене за проблема, обсъждане, което не води до алтернативи.. е мъчение за душата и ума. Ядосваш се повече, гнетиш се, боли те, блъскаш си главата, плачеш, но все проблемът си съществува. Така че, проблемите, които мога просто решавам. С останалите се уча да живея.

Другата причина е, че ме е страх…че думите няма да успеят за опишат ситуацията, толкова истинска, колкото  е.

Така се случи, че днес от дума на дума, разказах на един познат историята за първата ми любов. Малко тъжна, малко сантиментална, малко детска, много чиста и искрена. Но не, защото е детската ми любов, защото пораснахме, защото се променихме. Не, нямахме шанса за това. Смъртта дойде във вечния си образ на неканена гостенка и реши да вземе това, което смяташе, че й се полага.

И сега мисля, че с тези редове се опитвам да изчистя съвестта си пред оня съвет, който ми даде този човек. Да напиша историята. Сега след като знаете края…подробностите вече не са от значение. Ще бъде история като всички други…но с тъжен край.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 232650
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031