Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2011 03:44 - Fragile Dreams
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 798 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.09.2011 04:49


Хей, Жълт, разказвала ли съм ти за ...

Anathema – Fragile Dreams?

Това беше началото. С тази песен се научих за пръв път, как не просто да слушам и оценявам музиката, но как да я Чувам, как да я пускам да минава през мен, как да й дам свободата да ме докосне. Разбира се, както сам се досещаш, не се събудих просто една сутрин с идеята, че трябва да се науча да чувам музиката. Не. Той беше първият човек, дал ми песен някога. Особняк, избухлив, често груб, но знаеше как да вижда вътрешната красота на нещата. Рядко показваше тази си страна, но когато го правеше, беше толкова внезапно, че винаги ти оставя ярък спомен. Бях малка, а той винаги ми говореше едни ужасни глупости, които ме караха да се изчервявам. Макар да ги говореше на шега. Игра. Ядосвах му се, но и се смеех на равно с това. След един от многото избухливи моменти каза: „Ти си страшно мила. Не знам как търпиш всичките ми изблици и глупости, как търпиш думите ми, как не си ми теглила майните още, как още ми говориш, как просто се усмихваш и казваш:“Няма нищо“ . Искам да ти дам една песен.“/прости ми за неточния цитат, минаха много години от тогава/. Аз нетърпелива като дете, което очаква чака с нетърпение да разопакова подаръка си, припряно го попитай,коя е песента. Тогава той ми постави условие. Да отделя  5 минути от живота си, 5 минути, в които да оставя заобикалящият ме свят, да изчистя мислите си, да се абстрахирам от всичко около мен и да я чуя.

„Дай ми я.“ Тогава не беше толкова модерно да се слушат клипове в youtube. Все още си пращахме файловете. Изчистих уинампа и я пуснах. Затворих очи. А сърцето и мисълта ми следваха всеки тон на музиката. За пръв път изпитах такава наслада от музика.  Помня ясно тъгата, която ме обзе, докато я слушах. Надигащото се чувство на бунт, което мелодията ми диктуваше. Усещането за борба, която ще водя винаги. Битка, която знам, че няма да спечеля, но която няма да се откажа да водя до самия край.

 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 232630
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031