Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2011 04:06 - Песен идилия
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 973 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.09.2011 04:50


Хей, Жълт, разказвала ли съм ти за…

Pink Floyd – Wish You Were Here?

 

Това е песента идилия. Песента, която винаги е носила покой в душата ми, каквото и да се е случвало. Дълги години имат една традиция. Вечер, когато остана сама и мислите ме налегнат, излизах на терасата или просто се сгушвах в някое ъгълче на стаята, удобно, топло и уютно, запалвах цигара и си пусках тази песен.

Всичко в миг изчезваше. И хубавото и лошото. Остава само един безкраен миг на хармония, спокойствие, малкото ми ликуване на емоциите, които така често се осмеляват да вземат надмощие над съзнанието ми. Умът ми се изчистваше, като с гумичка триеше всичко оттам – тревогите, детайлите… Хладният полъх на нощта, тишината й, която понякога ми се е виждала толкова страшна и призрачна, биваше някак мека, приемаща.

Ставах безсмъртна. Перфектният баланс и в същото време едно приятна тръпка, изтръгната от песента. Толкова призраци и сенки съм прогонила с тази песен, когато самонадеяно ме нападнат посред нощ.

С тази песен мога просто да седя и да слушам, без да ми омръзва, без да ми дотяга, без да ме дразни, без да ми се натрапва, без да ми доскучава… с часове. Докато почувствам, че мога отново да се изправя и задържа на краката си със собствени сили.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 232572
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031