Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2012 11:32 - Мина време...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 862 Коментари: 0 Гласове:
1



Мина време...

Е, и повече е минавало.
Странно е как в моменти на трудност човек сам се отдърпва от света. Всеки от нас говори на ляво и на дясно как иска да има някой до него, който да го подкрепя и обича, да е с него в трудни моменти. Това е естествено. Но всъщност, когато светът пред теб посивее, който и да е до теб, нищо не може да направи. Сам трябва да се справиш с трудностите. Подкрепата не ти решава проблемите. Не разбутва облаците над небето ти, сам трябва да го направиш.
Или може би аз гледам твърде цинично на нещата. При някои хора може би се получава. Знам ли? Разбира се, че е по-добре да има някой до теб, да има някой, при когото да се прибереш вечер, когото да целунеш сутрин на изпроводяк. Но това не е магически кръг, в който си защитен, винаги може да се разрази буря. Не си абониран за слънчево време.

Мина време...
Не беше толкова много, а като че много промени настъпиха, Загубих част от енергията си, вътрешна и физическа. Загубих слънчевия си светоглед. Сега поне знам, че не е нещо непостижимо, щом веднъж съм го имала, но ми се струва толкова далечно.
Знам точно от какво имам нужда, но постигането му не зависи от мен.

Мина време...
Минаха и сутрините, и вечерите, в който крачех със сълзи на очи. Сега като че ли емоциите ми малко се успокоиха и уравновесиха, но баланс все още липсва.
Не планирах това да звучи толкова мрачно, но такова излезна. Може би е някаква вътрешна нужда за завършеност. Сякаш инстинктивно се опитвам с думи да сложа край на това "минало време", защото ме е страх, че ще продължи по-дълго.

Мина време, да видим още колко ще мине.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233356
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930