Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2012 21:34 - Вихърът...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 762 Коментари: 0 Гласове:
2



Потъвам в мъглата на Балкана, толкова нищожна и ситна. Глупави, злободневни мисли тормозят ума ми. Гоня ги. Унасям се. А сегът усилва виръха си навън. Не искам пътуването да свършва. Не искам колата да спира. От време на време избърсвам замъгления прозорец. Думите на другарите ми в колата се изгубват все повече и повече в ушите ми, самите те стават някак далечни. Единствено музиката кънти ясно в мислите ми. Потъвам все повече във този вихър навин. Околният свят вече е далеч, мислите ми - прочистени, оставане само аз и вихърът. Сълзи замъглят погледа ми, сякаш освободена от всичкия си товар, най-накрая мога да се отпусна и за кратко да дам воля на всички онези сподавени викове.
Гледайки Балкана, осъзнавам колко малка съм, колко глупави са грижите ми, колко глезени са сълзите ми. Осъзнавам простата истина. Харесвам този вихър, защото имам топло и уютно място, където да се прибера, макар и да не е съвсем мое, ще имам благо ядене в чинията си и хляб на масата си, имам близки хора, с които да споделя тези неща. В противен случай бих го ненавиждала...




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233434
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930