Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2012 12:16 - Потъване...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 716 Коментари: 0 Гласове:
1



Поредният ден потъва като котва в морето - плавно и стремглаво надолу. Потъмнява пред очите ми, няма и помен от сутрешната наслада.
Трябва да съм непукист, за да бъде всичко наред. Не мога. Не искам! Не искам да съм такава. Не искам да съм празна отвътре. Но адски ме натъжава да гледам как дните потъват бавно надолу. Да гледам как всичките ми усилия се размиват като прах на вятъра. Да гледам как невъзможността погазва ентусиазма ми безкомпромисно.
Вече не знам как да подходя. Опитах всичко.. търпение, устрем, яд, спокойствие, ритъм, план, хаос, течение, организация... всичко. Но нещата все пак се изплъзват от ръцете ми.
Всеки път, когато така ми се свие сърцето, след като и последната капчица ентусиазъм и желание е изтекла в канала, ми става все по-трудно да стисна зъби, да успокоя ритъма, да се усмихна, да изкарам тон от душата си и да започна с нови сили.
Някой беше казал: "Не е важно колко пъти ще падаш. Важното е после да успееш да е изправиш отново на крака." Но не спомена, че след всяко следващо падане... краката ти натежават все повече и повече.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233515
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930