Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2012 13:03 - Благодаря ти.
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 705 Коментари: 0 Гласове:
2



Пак ме обгръща онази сладка носталгия по отдавна отминали дни. Главата ми се бунтува срещу събралата се умора, а и малко срещу снощното вино. Нищо, кафето ще успокои бунта.
Какво ли щеше да кажеш, ако чуеше за виното: "Много си малка, да пиеш!". И ако седна да споря с теб, че съм вече на ... (на колко по дяволите станах) ..23-24, знам какъв ще бъде отговорът: "Няма значение, малка си.".
Но тези думи винаги са ме карали да се чувствам по-топло. И на петдесет да стана, нямам нищо против да ми кажеш, че съм малка.
Понякога се чудя, защо продължавам да ти пиша. Ти няма да видиш тези редове, сега, нито след години, вероятно никога. Но аз все пак имам нужда да го направя.
Искам поне веднъж, някога... да ти кажа "Благодаря ти.", да видиш, да го прочетеш, да знаеш.
Благодаря ти, че беше там когато трябваше. Благодаря ти, че беше там, когато не трябваше. Благодаря ти за светлината, когато беше тъмно. Благодаря ти радостта, за сълзите, за усмивките, за думите. Банално е, толкова е тривиално и ...като от реклама на бонбони "Мерси".
Ако поне за миг думите ми стоплят сърцето ти...би било прекрасно. Ако още тупти...





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233249
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930