Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2012 23:14 - Бурята...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 754 Коментари: 0 Гласове:
3



Буря. Силна, помитаща, безмилостна. Дъждът шиба неумолимо по прозорците ми, като че иска да ги отнесе с грохот и да нахлуе в дома ми. Излизам да изпуша цигара на терасата, където шумът от бурята е толкова силен, че заглушава мислите ми. Гръмотевиците изпълват сънанието ми. Това може би е единственото време, в което мога да стоя неподвижно, да не мисля, да не правя нищо...без да изпитвам желание дори да преместя умалелия си крак. Бурята винаги е успявала да изпълни цялото ми същество, по начин който ми дава вътрешен покой и уют. Изолира ме от околния свят, от хората, от калта, от дребнавите случки, от големите грижи. Колко пъти ти се е искало да можеш да си дръпнеш шалтера за 5 мин? Бурята е моят шалтер. Единственото, което иска от мен, е да й се отдам напълно, да я оставя да ме помете.
След нея идва тишината - но не онази оглушителна, страшна тишина. Избистряща, възраждаща тишина. Тишина, която ти показва ясно нещата. Тишина, която те спасява от беизходиците, която ти дава размисълът, за който копнееш от толкова време.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233268
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930