Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2012 11:02 - Денят уморено гасне зад хоризонта...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1009 Коментари: 0 Гласове:
1



Денят уморено гасне зад хоризонта. Пак пътувам. Вятърът се разбива безмилостно в лицето ми и отмива всички мисли. Обичам тези кратки мигове, когато умът ти се изчиства и остава само идиличният момент на спокойствието и взор отправен в хозиронта.
Музиката, която звучи по радиото, изолира целия свят около мен. Изолира неприятните мисли, някои спомени, някои размисли за бъдещето, изчиства съзнанието ми, оставя място за една единствена мисъл. Позволява на съзнанието ми да отпочине.
Не се налага да мисля за каквото и да било, да внимавам. Оставаме двама - аз и подменящата се картина пред погледа ми.
Човек има нужда от този един час на път за вкъщи. Да се отърси от делника, от напрежението, от психическата умора, от грижите.
Когато стиге пред входната врата е останало само главоболието и физическата умора. А те се лекуват лесно - топла храна, една добра дума или поглед от близък човек, уютната постеля. Веднъж само да стигнеш под завивките, които като щит те предпазват от външния свят, от враждебността.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233101
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930