Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2012 12:13 - Неделя...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 878 Коментари: 0 Гласове:
1



Неделя сутрин. Мрачно е, студено и влажно.

Иска ми се сега да си бях в леглото, сгушена под три слоя завивки, които малко ми тежат, но пък е така уютно и топло. Иска ми се да беше една от онези безценни минути, когато умът ти унесен в полусън само ти дава леки индикации, колко всъщност ти е добре. Леко ти е напомнил, че обикновено по това време си станал, обличаш се или вече си навън с ясната мисъл, че те делят часове от желаната почивка и топлина. Но ето днес не е измама. Не те заблуждава. Ти наистина си си в леглото, наистина е топло и комфортно, наистина няма нужда да ставаш. Можеш спокойно да затвориш очи и да оставиш този прекрасен полусън да прелее и спокоен здрав сън.

Отнесох се. Мда, мозъкът ми носи спомен за такива моменти. Все още ясно си спомня какво е усещането и изпитва онази почти наркоманска нужда да изпита пак такъв момент. Но някак си ми е трудно да се излъжа, че студът, който ме е обгърнал не е истински.

Единствената мисъл, която ме кара да се примиря с положението, е че този лек ромон навън ме успокоява.

 






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 232603
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031