Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2012 12:42 - Помня как...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 949 Коментари: 0 Гласове:
0



Знаеш ли, отдавна не съм ти казвала, но ми липсваш. Когато загубиш нещо, усещаш, колко силно си го обичал. Не... не е просто това. Ти ми даде нещо, което никой друг не ми е дал и няма да ми даде. Не знаеш, но ... сте общо двама хората в живота ми, които могат да ми донесат това спокойствие, от което имам нужда. И двамата ви няма. А аз осъзнавам, че съм по-слаба, отколкото си мислех.
Имам толкова хубави мигове с теб, че могат да ме накарат да се усмихна дори през сълзи. Помня как винаги ми се  караше да не си хвърлям фасовете през тарасата. Е, и почти ме научи. Но сега поне ВИНАГИ гледам дали има човек отдолу. Помня как удряше с пуловете по таблата, за да ми натриеш носа. Как сваляше картите и ме биеше на боя само с един белот. Как ми пускаше по една игра дюшеш от време на време, защото си мислеше, че иначе няма да искам да играя с теб... ако все ме биеш. Помня как ми казваше към края на играта "Пиши си някоя точка там, нали затова съм ти дал ти да пишеш. Айде, аз няма да гледам."
Помня как ме "канеше" да играем, когато виждаше, че не съм в настроение. "Хайде, ела тука, ела да те бия няколко игри, да изпушиш една цигара. Хайде, остави го тоя да се цупи. Идвай." И аз идвах, винаги..
Помня как у вас винаги беше отключено. Така след училище можех да се промъквам и да поседя при теб.
После пак се прибирах към вкъщи и по навик вече свивах към вашия блок, но когато започнах да изкачвам стълбите, осъзнавах, че нямам при кого да отида там вече.
Прости ми, че не дойдох. Прости ми, че не ти казах, че те обичам. Прости ми, че не бях там.
Знаеш ли, винаги казвам, че не съжалявам за нищо в живота си. Излъгах. Много бих искала да съм там онзи ден.
Ти няма как да чуеш думите ми вече. Не знам защо правя това. Егоистично, за успокоение на гузната ми съвест.
Отивам да запаля по една цигара.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233209
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930