Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2012 13:02 - Чудеса...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 893 Коментари: 0 Гласове:
0



Мисля че ... изтървах коледното си чудо.
Не мога да повярвам, че те изпуснах.
Но истината е, че нямах представа. Дори не предполагах. Не вярвах, че вече изобщо е възможно.
Това ме кара да мисля, че всяка Коледа досега съм пропилявала по този начин възможността си. Защото не съм знаела, защото не съм предполагала, защото не съм търсила на правилното място...Оправдания.
Ти беше там. На Коледа.
Знаеш ли, сега ме е яд. Яд ме е, защото исках да говоря с теб, имах нужда. Щеше да бъде най-добрия подарък.
Но има и нещо друго. Знам, че си добре. :> И това е повече от всичко, на което можех да се надявам. И съм безкрайно щастлива.
И не е само това. Отново повярвах в чудеса. :>
Щом след толкова време ти си се сетил...защото знаеш, че на Коледа ще се появя.
Може да ти звучи малко самонадеяно, но знам, че е така.
Страх ме е единствено да не спреш да опитваш. Защото догодина определено ще бъда, където трябва и този път аз ще те чакам.
Моля се да не се откажеш. Да не решиш, че съм забравила, че не ме интересува, че не ми пука.
Ти не може да си помислиш това. Достатъчно самоуверен си. Моля те.
Идва още една Коледа...
А аз отново вярвам в чудеса. :>

Пожелай си, за да се сбъдне!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 232636
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031