Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2013 18:22 - New skill unlocked...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 819 Коментари: 0 Гласове:
0



Знаеш ли? Пак ме е заляла вълна от прагматизъм и обичайния нарцисизъм, разбира се.
Понякога се чувствам като в игра. На различните нива, получавам нови умения, които трябва да усъвършенствам или мога да ъпгрейдна. Новата ми задача е, да се науча да проявявам безразличие към нещата, които ме нараняват, които не ми харесват, които не искам да са част от живота ми. Може би е малко като да си заровя главата в пясъка. Е, не изгарям от желание да влизам в безсмислени кофронтации и конфликти. Или да водя битки, които биха ми донесли незначителни победи, а ми костват неумоверно усилие и воля. Имам достатъчно битки, които трябва да водя, за които трябва да съм подготвена и съсредоточена, за да се поддавам на дребни изкушения.
Мисля, че снощи спечелих подобрението "Без да ми трепне гласът", а явно съм се засилила и към "Без да ми мигне окото". Е, истината е, че тези дребни на вид битки оставят доста дълбоки прорезни рани, които бавно зарастват и дълго напомнят за себе си. Но започвам да се уча, как да не показвам, че тези рани са повече от нищо и никакви драскотини, ако изобщо съм ги забелязала.
Слабостта провокира повече насилие. Не съм много убедена как точно действа механизмът на насилието. Не искам и да разбирам, ако трябва да съм искрена. А може би слабостта просто умножава ефекта. Не знам.

Eh, new skill point received.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233198
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930