Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2013 12:18 - Дъжд...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 815 Коментари: 0 Гласове:
1



Обичам, когато ме обгърнеш със силата си. Обичам, когато другите те мразят. Идвам при теб, когато другите те избягват. Танцувам с теб, когато другите сковано се опитват да се скрият от теб.
Обичам гнева ти, който превръща цялото небе в буреносен облак. Обичам мракът и стихията, които идват с теб. Обичам благосклонността ти, когато позволиш на лъч светлина да пробие през желязната сива завеса и да огрее лицето ми. Обичам тишината и постоянството на спокойния ти ръмеж. Обичам затишието пред буря, когато вятърът тихо ми нашепва, че идваш. Обичам първите признаци на появата ти. Обичам гнева ти, който може да скърши върба все едно е изсъхнала клонка. Обичам лудешния смях и еуфорията, които ме обхващат, когато ти вилнееш. Обичам непредвидимостта и независимостта ти. Обичам непостоянството ти, което кара хората да живеят в очакване. Обичам лудостта, която ме обзема в присъствието ти, изгарящото желание да танцувам с теб, да разперя ръце, да оправя взор към теб и да се оставя на милостта ти. Обичам да пътувам с теб, да се сгуша в задната седалка и да гледам как обръщаш колата с топлата си милувка. Обичам да се събуждам и заспивам с теб, да чувам присъствието ти докато попадам или се изтръгвам от прегръдката на съня.  Ела, при мен.  




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233416
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930