Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2014 16:42 - Писмен опит за равносметка...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 902 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.01.2014 22:38


Жълт, ще последвам примера ти или поне ще го наподобя.

Кратка равносметка.
Нещо, което досега не се е случвало писмено. Всъщност досега не мисля, че се е състояло от нещо повече от отговор на въпроса "Струваше ли си изминалата година?"
Преди всичко и най-вече - успях да сменя работата.
Така че сега съм безсмъртна, поне засега...
Успях да запиша втори курс, при все голямата несериозност и непостоянство от моя страна.
Успях да направя някои доста тривиални неща - да се смея много, да плача от сърце, да... Абе, да бъда емоционална. Всъщност това не съм сигурна, дали е точно към "успях" графата, но засега го слагам там.
Успях да се науча да закусвам.
Успях да намаля цигарите - всъщност това си стана само, не съм успявала.
Успях да ядосам много хора, успях и да ги зарадвам. Е, някои само ги ядосах.

Не успях в много неща, но тъй като не са влизали официално в някакъв "to do list" не си заслужават споменаването.
И за успехите нямаше "to do list" (Е, освен може би за работата.), но някак си е приятно да се хвалиш и дуеш.
Някои неща в живота ми доста затънаха.
Други още повече.
Мисля, че една голяма детска илюзия се разби на парчета. Тоест.. сигурна съм че се разби. Още не мога да реша, дали да го приема за окончателна даденост или да си оставя малка надежда.
Изгубих една солидна колона, от тези които държат основата ми. Oще една се крепи малко на магия, но пък основата още си е там, така че ...е ОК.
Успях да направя със сигурност поне един хубав подарък.
Изгубих мишка, сдобих се с друга.
Сдобих се и със заек.
Имах коледно желание. Още не съм се отказала да си пожелавам.
...Май почвам да издребнявам.

И сега като се замисля май пак можех да мина с "И тази година си заслужаваше."






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 232600
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031