Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2014 01:34 - ...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1079 Коментари: 1 Гласове:
0



Това е. Намерих я. След години търсене... По-доброто е, че намерих и други... стари, изоставени в един изподраскан диск, песни.
Песни, които не съм слушала от ...10 години. За една-две от тях съм се сещала може би, но повечето са забравено и погребано съкровище.

Как бяха думите за вещицата Шота...че тя никога не казва нещо, което искаш да знаеш, без да прибави и нещо, което не искаш.
Да, именно. Заедно с онази, която толкова време издирвах и мисълта, че съм я изгубила ме драскаше по малко от време на време, открих и такива, които ..честно казано предпочитам да не бях намирала. Песни, които вървят с история. От онези, които са ме карали доста вечери да прекарам на терасата, в студа, пушейки цигара, осмисляйки случващото се, търсейки път.
Бога ми, минаха толкова години, а усещането не се е променило особено.
Поставя на кантар доста неща.
Но от друга страна и накланя везните доста.
Определено ме карат да си мисля, че не искам да съм пак там където бях преди години
...в онова време
...на онази пряка от живота си

Все още не съжалявам за нищо, което съм направила. Всяко действие има своята роля и предназначение. Но не изгарям от желание да се върна в онези дни. 
Някои неща е по-добре просто да си останат минало. 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Да. По-добре е да останат в минал...
18.02.2014 07:21
Да. По-добре е да останат в миналото...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 233570
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930