Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2015 21:51 - приседна ми
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1133 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

ПРИСЕДНА МИ
Приседна ми.Ще кажете,че не е възможно кафето да ми приседне. Но това се случи с мен и ви казвам,че беше истина.Приседна ми... Застана по средата и нито навътре нито навън.Бях вцепенена.Не можах да мръдна.Някой ме беше ударил така силно,че бях изпаднала в кома.Да, в кома ,но не от удар, а от това, което видях. Спирката беше оживена и между хората имаше всякакви.Напълнили торбите бързаха за домовете си.На това площадче,на крайната спирка на трамвай 1, редовно идва млада жена, която стои и чака да си получи дарението от минаващите.Сега беше извадила стотинките в шепа и ги броеше.Тази случка се развиваше пред очите ми. След малко покрай нея мина човече, не по-голямо от 12 години, което теглеше количка с отпадъчна хартия.Българчето, от ромелийски произход от щата Ромелия на Балкански полуостров, спря до нея, като се увърташе,което за тях е специфично-"вижте ме ,ще последва нещо". Поглеждаше ту наоколо, ту към броящата. След като тя не му обърна внимание и тръгна, той с метална пръчка, с която явно ровеше кофите за боклук, с всичка сила я удари по гърба.Тя не му отвърна. От продавачката в магазина разбрах,че е с две висши образования, но по стечение на обстоятелствата е поставена, изоставена, ограбена и насилствено заемаща положението на "просякиня по неволя".Ромелийчето реши,че трябва да побегне, след като не можа да получи своето.Не, то получи своето.Беше ударил българката и всички наоколо с деянието си.Кой ще му потърси сметка?!? Дали вече се е интегрирало, та да отговаря за деянията си или и то следва първо да си изкара висшето образование.Не е ли редно американския щат в ромелийска българия да си поеме грижата за съжалителните процеси, с които да облагородява новите раси? На мен ми стига тази несгода да знам,че живея в ромелийска българия, па и била щат от американо- балканско потекло. 


Тагове:   лични,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Ромелийска България като щат.
23.01.2015 22:27
Ромелийска България като щат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653778
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив