Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2013 20:18 - Преглед на печата...
Автор: nirv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 837 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.09.2013 20:32


 Мина времето от последният път, в който преглеждах стари свои публикации тук.
Прехвърлям по диагонал какво съм писала, за какво съм писала, опитвам да си спомня кой е бил катализатора на тези думи. И оня дървен психолог у мен, който си мисли, че много разбира от хора, пак се обажда издайнически. Прави изводи и заключения. 
Пиша, когато съм гневна, когато съм тъжна, когато съм сама, когато е вечер. 
Пиша само вечер. Когато е тихо и по-ясно чувам мислите си. В онази част от нощта, когато всичко е черно, спокойствието и тишината са спасение и проклятие. Когато утрото ми се вижда най-далечно и почти нереално, когато негласно осъзная, че мине ли този час, ще съм преборила още един демон... или ще съм преборила същия демон още веднъж. 
Малко е тъжно, че пиша само в такива моменти. Кара ме да осъзная, че далеч не съм толкова усмихната и ведра, колкото ми се иска да вярвам. 
И отново ми напомня, че ако това са демоните, с които се боря, макар и не всички, аз съм един щастлив човек. За най-страшните си демони човек трудно пише. Има една тънка граница, която не престъпваш, преди да си се преборил. Може би от страх, че си станал прекалено самонадеян и да не забравиш, че не си всемогъщ.
Както и да е, това пак бяга в друга плоскост. 
Забелязвам и че пиша изключително и само за себе си. Нарцис. Но в крайна сметка не съм и искала да бъде различно. 
Все още забелязвам онази детска нотка в публикациите ми. Явно ми е трудно да мисля трезво, когато се боря с някакви емоции. А може би не искам. 
Тя е една от причините толкова много думи да пълнят "черновите" и толкова много мисли да останат недовършени и непубликувани. Обикновено прочитам веднъж какво са написали пръстите ми, преди да натисна бутона "публикувай" и понякога осъзнавам, че не искам да го натисна. Блогът си е свършил работата, запазил е в архивите си чувствата ми. Достатъчно е.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nirv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 232613
Постинги: 166
Коментари: 91
Гласове: 192
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031